seagate u-dma i TX pro bus !@#$%^&*

Autor: Jacek Marek (j-marek_at_usa.net)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 13:16:44 MET

Witam.

W końcu życie zmusiło mnie do tego desperackiego kroku a oto i mój
problem.
Mam płytę Ability Elpina 586TXA i dop(u)ki nie stałem się posiadaczem
dysku Seagate U-DMA 1.7 GB (modelu nie pamiętam ale mogę sprawdzić)
wszystko było o.k. tzn.:
HDD 3.2 u-dma Samsung (M), Seagate 1.2 (taki cieniutki) (S); Seagate 1.2
(normalny) (M), CDrom (S). Po zainstalowaniu kontrolera od producenta
płyty wszystko chodziło jak złoto (poprawnie wypisuje nazwy dysków
itp.), win95/NT4.0. Ale otrzymałem HDD 1.7 U-dma i (!@#$%^&*) po
zainstalowaniu sterowników od płyty ZWIS, PAD, !@#$%^&*, po odcięciu
(disable), kanału na którym ten dysk siedzi chodziło, ale zdarzało się
że gubił zbiory !!!, 95/NT4.0 - niebieski ekran, albo nie ruszał.
Sterowniki sš DOBRE cos z dyskiem ?!
Czy przyjmš mi go na gwarancję ?

ps1: sprawdzałem różne konfiguracje, Mas/Slav, z/bez dysku(w), ale
zawsze z Samsungiem, bo jest największy.

ps2: Mam CDka Samsunga i on przy zamykaniu "klapki" zacina się tak że
czasem wypluwa z()powrotem szufladę nada się na gwarancję ?

jacek marek
j-marek_at_usa.net