Mały problem z siecią lokalną

Autor: m i c c a (micca_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 12:34:12 MET

Ostatnio z kumplami kupiliśmy 3 karty sieciowe (Genius 2500 PCI 10Mb) i mamy
problem. Po miesiącu użytkowania mogę opisać całe zdarzenie:
- karty zostały prawidłowo zainstalowane w slotach
- wykrywane są w Oknach 98 jako Realtek RTL 8029 lub kompatybilne -
sterowniki na dyskietkach odpadają - są tylko pod Windows 3.1/95
- nasze komputery P166MMX/16MB, P166/32MB, P75/16MB
- komputery są połączone kablem podobnym do antenowego (mam amnezję,
koncetryk?)
- problem tkwi w transmisji danych - występują liczne błędy, zarówno w dosie
jak i w Windowsie
- objawia się to np: przy przesyłaniu dokumentów - w środu sieczka, dużych
plików skompresowanych - przy dekompresji wyskakuje CRC Error, czy przy
graniu w niektóre gry (Quake - wyrzuca któregoś z graczy, Red Alert -
zwiesza na amen)
Co robić ?

made by micca (MotU)
micca_at_polbox.com