Panowie, sprawa jest powazna!!!

Autor: Volcano (wojpap_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 10:08:00 MET

Mam dysk twardy Caviar 2850 bylem u kumpla, cos mu tam przegralem,
wszystko okay. Przychodz do domu, po jakich 2 godzinach odpalam
twardziela(jako master) i co nie wykrywa go. Sciagam obudowe, sprawdzam:
dysk startuje, kreci sie- wszystko to slychac, ale w BIOS'ie go nie
widac(jest Auto). Mam jeszcze drugi dysk odpalilem system z niego, ale
Caviara(wtedy na slave) tez nie widac. Co jest grane. Dysk chodzi, ale go
nie widac. Panowie, bardzo prosze o pomoc.................