Re: chip.vogel.pl - cha³a jakich ma³o

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 09:10:03 MET

<ciach>
>A ju¿ my¶la³em, ¿e to u mnie co¶ siê znowu rozsypa³o
<ciach>
Nie, na innych listach te¿ widzê podnios³y siê alarmy. Swoj± drog±
zdumiewaj±ce jest jak mo¿na olewaæ ludzi którzy jak by nie by³o po¶wiêcaj±
swój wolny czas, wymieniaj± uwagi na ró¿ne tematy, prowadz± mniej lub
bardziej powa¿ne dyskusje ale jest to ich hobby. A ja w tej chwili mam tak±
kaszanê, ¿e nie mogê siê po³apaæ. Nie wspominam ju¿ ile kabzy nabi³ CHIP
telekompromitacji ( mo¿e kupili ich akcje ???)
Pozdrawiam rozgoryczony Kuba
borjak_at_polbox.com