Re: DVD pomozcie!!!!

Autor: Slawomir Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 08:21:03 MET

Pawel Chmielewski wrote:

> [...] ze sklepu dostalem "demony wojny". Teraz dzwiek jest a obraz to
> kaszana,
> ale nie kwadraty tylko albo ukosne paski albo punkty zielono biale z
> konturami aktorow.

Szczerze mowiac (piszac) to pierwszy raz o czyms takim slysze.
Wiem, ze podobny efekt widac, jak sie zgra film z DVD-ROMu na twardziela i
probuje ogladac, ale zeby z DVD-ROMu szla taka kaszana???
Propozycja:
Sprawdz ustawienia strefy kodowej w odtwarzaczu (powinna byc druga strefa).
Ewentualnie wypozycz inny film na DVD i wyprobuj.

Jak nie pomoze, to napisz cos wiecej o dekoderze:
- czy jest to dekoder sprzetowy (nie znam tego ATI), czy tez programowy
- czy ma wyjscie na TV i na nim tez widac "snieg"

--
Slawomir Wegorzewski