Re: "Kochamy Zoltrix-y"

Autor: Adam Luszczewski (wolf_at_farm.amwaw.edu.pl)
Data: Tue 29 Dec 1998 - 00:40:32 MET

> Dariusz K. Ladziak napisał(a) w wiadomości:
> <36865800.4235486_at_news.tpsa.pl>...
> - nie rozumiem jedynie jakim cudem udalo mi sie calkowicie programowo
>

> Witaj w klubie :)
> Mnie udala sie ta sama sztuczka - modem na razie w serwisie (juz drugi).
> Chyba przejde na jakis inny model :)

Kup sobie Zoom-a 56K dual mode. Choć kosztuje 2x tyle co Zoltrix
(400zl) ale masz za to pewność, że chodzi. Jedyna jego wada, to
brak opcji Voice, ale w sumie modemu używa się głownie do
przesyłania danych, a nie pozdrowień od Babci.
Jeżeli chodzi o predkość przesyłania danych, to IMHO bije on na
głowe wszystkie Zoltrixy (oczywiście tylko te działające, czyli
nieliczne ;-) i Roboticsy. Przy dobrym połączeniu możesz
wyciągnąć nawet 7Kb/sec z USA (nie mówiąc o Polsce).

Medical Academy Faculty of Pharmacy
        Adam Łuszczewski

e-mail: <wolf_at_farm.amwaw.edu.pl>
         PGP key available