Re: Siec > 500 metrow

Autor: Yankes (yankes_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 18:28:30 MET

Wiem ze przez karte sieciowa nie moge bo kabel moze miec najwyzej 180
metrow. Maja to byc trzy komputery pierwszy od drugiego oddalony o 600
metrow, a drugi od trzeciego o 300 metrow :-(((
e-mail-yankes_at_friko3.onet.pl
UIN- 7126804

Kazda niedziela poczawszy od 6 grudnia jest dniem bez INTERNETU !!!
Oficjalna strona protestu - http://besu.ch/protest.