486DX4 160MHz: Nadal szukam (:-(

Autor: Piotr Białostocki (lampol_at_bianet.computerplus.com.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 13:45:47 MET

Zasubskrybowałem listę liczšc na Waszš pomoc w ważnej dla mnie sprawie,
ale chyba nie ma tu wielu historyków czy też archeologów.
Mimo braku odzewu (poza Jerzy Słomiński <jason_at_cc.uni.torun.pl> który i
tak mi nie pomógł) proszę o pomoc.
Jak zauważyłem większość pytań rzucanych na listę to antypytania (min.
informacji, max oczekiwań) zmieńmy to może Panie i Panowie?

Moja prośba:
Szukam ludzi, którzy mieli (a może majš) 486 DX4 160MHz
1. Płyta nie ma żadnej rozpiski na laminacie
    - 2 banki SIMM
    - 4 ISA
    - 3 PCI
    - chipset SiS 85C496
    - AWARD Bios 94 lub 95 (nie pamiętam - jak rozkręcę dziś obudowę to
sprawdzę)
2. Żadnej informacji (wyraźnie zaznaczonej) o typie płyty i producencie.

3. Jedynie procesor ma WYRAŹNIE NAPISANE: AMD 5x86 160MHz
4. Około dwa lata wstecz była popularna w sklepach w Białymstoku - czyli
na giełdach Warszawskich też.
5. Płyte mam oczywiście z komisu - ale tam nikt nic nie wie (czeski film
znaczy).

O co NIE PROSZĘ:

WIEM, że były "szlifierki" ze 133 na 160MHz - to mi nic nawet jeżeli to
jest szlifierka to chodzi i dopóki nie mam rozpiski lub potwierdzonych
informacji, to
jumperologii ruszać nie zamierzam. (Dziękuję Ci JASON).
Wszelkie "życzenia" typu: "kup se PII i zapomnij o klopotach" też nie
będš na miejscu.

Reasumujšc całš tyradę: zapraszam do komunikacji wszystkich
"archeologów".

PZDR.