Re: Cholerne AMD K6-2 - FSB 66 Mhz

Autor: Stilgar (stilgar_at_astercity.net)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 13:00:46 MET

Barthold wrote:

> Niech to bedzie przestroga dla kupujacych te procesory.
> Szukalem dzisiaj na gieldzie sobie K6-2 300 zwracajac baczna uwage aby nie
> byl to AFR-66, zanim kupilem proca trzy razy szukalem
> na nim liczby 66 i nie znalazlszy nabylem sukinkota(pisalo samo AFR)
> W domu okazuje sie, ze kupa, proc idzie max na 83 Mhz na, na kazdej wiekszej
> czestotliwosci win98 wylatuje w kosmos.
> Kasa wylozona na plyte 124 Mhz i pamiec 8ns okazala sie zmarnowana.
> Co w takim razie pisze u Was na procach ktore chodza na 100 Mhz ?
> AMD wali sobie w kulki i wypuszcza jakies buble, w dodatku zakamuflowane.
> [...]

Haj!
Jakis czas temu skladalem kolesiowi kompa, uparl sie na K6-2 300...
ok... pogadalem z ludzmi na gieldzie i wyszlo ze AMD wypuscil felerna
serie procow, cieta z wadliwego rdzenia... dlatego w tej chwili sa tylko
proce dzilajace na 66 fsb...
tak mowil ten koles i mam wszelkie podstawy mu wierzyc... ale jezeli
ktos jest lepiej zorientowany w temacie, to plz niech mnie uswiadomi ;)
cU!