Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 09:42:07 MET

On Fri, 25 Dec 1998 11:49:08 GMT, Wayne/Taboo
<wayne_at_figaro.ae.katowice.pl> wrote:

>Widzisz w tym jakas sprzecznosc? Poza tym nie usprawiedliwiam tylko
>tlumacze ze wcale nie ma tak zlego wplywu na gospodarke jak to wmawiaja
>politycy. A powiazania miedzy nieplaceniem podatkow a pensja budzetowki sa
>duzo bardziej skomplikowane niz sie niektorym ignorantom wydaje.

Chcesz mi wmówić, że państwo celowo wspiera "szara strefe". A moze
tylko Ty jestes taki genialny, ze to wymysliles????

>???

Widzisz w tym jakas sprzecznosc? Poza tym nie usprawiedliwiam tylko
tlumacze ze wcale nie ma tak zlego wplywu na rozwoj komuteryzacji jak
to wmawia Wayne. A powiazania miedzy piractwem w Polsce, a pensja
programisty ID Software sa duzo bardziej skomplikowane niz sie
niektorym ignorantom wydaje.
..
 Paweł Radecki ---> pawrad_at_soccer.com.pl
                    radeckip_at_priv.onet.pl
                    pawrad_at_polbox.com
                    UIN: 25481040

 ARCHIWUM PIŁKARSKIE MP3/JPG