jaka nagrywarka ?

Autor: Piotr Bojarski (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 08:58:29 MET

Przymierzam sie do kupna nagrywarki i mam niemaly dylemat
W drodze selekcji wybralem dwa modele:
nowy HP 8100i CDRW na IDE i TEAC 4/12 na SCSI
O TEACu wiem, ze jest to naprawde dobry model i przetrzyma wszystko
HP ma jednak CDRW i odczyt x24, cena niewiele wyzsza
Co wybrac ??? Ma ktos moze jakies doswiadczenia z HP ?
Zalezy mi na dobrej jakosci i wytrzymalosci (Mitsumi i podobne odpadaja)
mozliwosci zgrywania "on the fly" z cd-rom'u
Bede wdzieczny za kazda sugestie. Moze wybrac jakis inny model i producenta

System oparty o MVP3 i K6-2 350, Quantum 6,4 EX, TEAC x32
Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl>