Re: Riva TNT ???

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 00:29:05 MET

On Sat, 26 Dec 1998 13:07:07 GMT, "Mariusz" <m_lis_at_friko2.onet.pl>
wrote:

>Mialem Rive TNT STB a teraz mam Graphic Blaster Creativ-a
>tez na Riva TNT i w obu przypadkach pod WIN NT bylo wszystko
>OK....

Pod NT nie masz obslugi d3d - wiec nie ma rowniez z nim problemow

> ale pod WIN 98 sa problemy...
>W grach nie ma pelnej akceleracji i np w NFS 3 brak Z-bufferingu
>i innych . Czy to wina driverow?

Raczej polaczenia ustawien bios'u i sterownikow. Masz ustawione assign
IRQ to VGA? Wylaczone cache'owanie bios'u karty?

>m_lis_at_friko2.onet.pl

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl