Duzy dysk w DOSie

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 23:59:06 MET

Witam (po)Swiatecznie

Sprawilem sobie dysk 8GB. Po dwudniowych klopotach z uruchomieniem
(p. "Duzy dysk sie zgubil") zrodzila mi sie inna potrzeba: co zrobic i
czy jest to w ogole mozliwe, by dysk byl obecny wczesniej, podczas
czystego DOSa (np. niektore programy podczas startu windy odwoluja sie
do jakiegos pliku umieszczonego na tym dysku, a system go jeszcze nie
widzi). Chodzi mi o to, czy mozna zainstalowac sterownik windy do
obslugi duzych dyskow w config.sys; jesli tak, to jaki to jest plik.
Dysk ten pracuje jako slave, master to jego starszy ale mniejszy brat
(SG 1,2GB).

Pozdrawiam swiatecznie
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA lub