Karta TV do PC

Autor: Paweł Łukasiewicz (lukaso_at_by.onet.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 19:59:20 MET

Czesc!
Zamierzam kupic karte TV do mojego kompa. Zalezy mi na dekodowaniu pewnych
programow (np. C+) Czy ktos ma taka karte i moze sie podzielic ze mna
wrazeniami? Co kupic, a co omijac z daleka?
Czytalem gdzies o WinView 601 TV/FM, podobno niezla, ale przy dekodowaniu
nie ma dzwieku. Czy ktos ma te karte i wie cos na ten temat?
Chetnie nawiaze kontakt z osobami zajmujacymi sie tymi sprawami.
Pawel Lukasiewicz.