Re: CTX 15" UA

Autor: Pawel Czoppa (grah_at_promail.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 19:32:16 MET

mozna przynajmniej czesciowo wyeliminowac ..

pasek, drucik czy jak go tam zwiecie jest na tyle cienki ze mozna go
wpasowac MIEDZY pixele, troche to trudne, ale mozna pokrecic obrazem,
porozciagac, mnie sie prawie udalo, czasem tylko go widac
aha jeszcze jedno, jak wam sie to juz uda to NIE WOLNO ZA BARDZO TRZEPAC
MONITOREM !!!

pozdrowka PC

<75o8ph$5uq$1_at_zeus.man.szczecin.pl>...