Re: Pomocy - chyba mam zaspamowane konto

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 14:28:45 MET

Janusz Pieciun <jpieciun_at_krakow.cc> wrote in article
<7650dc$nd3$1_at_voyager.sortie.com.pl>...
> Nie mogę odebrać ani wysłać indywidualnych wiadomości przez moją
> skrzynkę.
> Pomocy. Dzięki.

Zależy od komunikatu błędu, jaki dostajesz po próbie wysłania poczty i po
próbie ściągnięcia poczty z serwera. Ogólnie pogoń administratora, żeby
sprawdził ustawienia hasła dostępowego i serwerów poczty przychodzącej i
wychodzącej (POP3 i SMTP). Znajomym kiedyś admin zmienił hasło dostępowe do
internetu, ale ,,zapomniał'' zmienić hasła dostępowego do skrzynki pocztowej,
co spowodowało, że przez parę miesięcy nie mogli odbierać poczty...

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_strip.net.nz )