Re: !!!!Jaka temperatura 200MMX!!!!!! PILNE !!!!!

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_hostidc.idc.com.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 13:32:20 MET

>Dokładna nazwa "Pasta silikonowa N", wygląd gęstej wazeliny,
półprzezroczysta.

Gratuluję nabyłeś zdaje się smar silikonowy doskonały do pracy w
wysokich temperaturach i zalecany do smarowania gorących elementów
ciernych.
Pasta silikonowa służąca do polepszenia przewodnictwa cieplnego między
radiatorem a procesorem (m. in. ) z tego co wiem jest koloru białego i
bynajmniej wazeliny w konsystencjii bardzo nie przypomina bo ma inną
lepkość.
..
Jak sama nazwa wskazuje nie.
Silikon o którym mówisz nie ma zupełnie nic wpólnego z nanaszym
tematem, to zupełnie co innego.

>Może na pracę dyplomową albo doktorską :-)))
Bez przesady wystarczy termometr elektroniczny ze składanych zestawów
np.

>Pozdrowienia
> Józek
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====