Re: Krytyczny wyjatek w module 0E.....czyli problemy z pamiecia :(

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Sun 27 Dec 1998 - 09:13:04 MET

Arek Piotrowski napisał(a) w wiadomości:

>Nie wiem co sie stalo...Prosze pomozcie!!!!!
(ciach)
>Pytanie? Co jest grane????? Czy mogla uszkodzic sie pamiec? Nic nie
>grzebalem! Aha i przy tescie pamieci programem diagnostycznym tez wylatuje
>blad z tym 0E co to jest???

Typowe objawy; wskazują na pamięci. Prawdopodobnie były uszkodzone od początku,
albo wyszła "wada ukryta".
Nie przejmuj się że to Ty zepsułeś. Nowy komputer to na pewno masz gwarancję
(pamięci mają). Sam wewnątrz nic nie grzeb, żeby dodatkowo czegoś nie uszkodzić
i nie stracić gwarancji.

Pozdrowienia

 Józek