Re: hp dj 600, podziekowala za wspolprace

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 15:57:27 MET

ICM <glebows_at_wipos.p.lodz.pl> wrote in article
<75tq34$jh4$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> problem. drukarka hp-600 dj. pojemnik z tuszem 1 - oryginalny, jako tako
> drukuje.
> biore moj stary pojemnik, laduje go tuszem pelikana (kumpel tak robil mie
> raz i dzialalo).
> czyli 1. zaklejam spod, 2 zatykam dziurke z gory, 3 wybijam dziure z gory,
> 4. napelniam
> tuszem, 5. zatykam dziure z gory (wlewowa), 6. odklejam spod i dziore z
> punktu 2.
> 7. testuje - nie dziala, prawdopodobnie stary pojemnik i zaschniety. wiec
> czyszcze spod
> [...]
Wygląda, że tusz zalepił głowicę drukującą. Jak w tym starym pojemniku było za
dużo zaschniętego tuszu, to po napełnieniu całość zrobiła się za gęsta i
zalepiła głowicę.
Możesz spróbować takiego patentu: weź stary pojemnik po tuszu, umyj w środku (w
zależności od tuszu ciepłą wodą lub denaturatem) tak, aby środek był w miarę
czysty (nie musi być czyściutki jak nowy plastik). Potem napełnij troszkę (tak,
aby wystarczyło na wydrukowanie jakichś 5 stron) denaturatem i zainstaluj w
drukarce. Niech postoi trochę (godzina? dwie? aż ten syf się rozpuści), a potem
drukuj (byle co, byle bardzo czarne), no i czyść tym głowicę. W którymś
momencie powinno ruszyć.

Miałem podobny problem z pojemnikiem Canona, i to pomogło.