Re: !!!!Jaka temperatura 200MMX!!!!!! PILNE !!!!!

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 13:05:34 MET

Starfire napisał(a) w wiadomości:

>Gdzie mozna kupic taka paste silikonowa i jakiej jest firmy?

Bywa w sklepach z częściami elektronicznymi i komputerowymi, na giełdach.
Akurat ta moja jest polska, f-my "AG" CHEMIA.
Dokładna nazwa "Pasta silikonowa N", wygląd gęstej wazeliny, półprzezroczysta.
Nie jest tania, za tubkę chyba 10g zapłaciłem 5zł, ale starczy na lata.
Ma właściwości izolacyjne elektrycznie ale bardzo dobrze przewodzi ciepło.
Używana od dawna w elektronice wszędzie tam gdzie stosowane są radiatory.

> Czy moze to byc taka budowlana?

Nie znam bliżej, ale nie radzę :) Zbieżność tylko w nazwie, właściwości zapewne inne...

>A jeszcze mam pytanko czy mozna zrobic domowym sposobem miernik ciepla
>procka i plyty? Z tego co wiem to plyta nie obsluguje tego ale mozna to by
>jakos moze wprowadzic przez seria albo parell port???

Może na pracę dyplomową albo doktorską :-)))

Pozdrowienia

 Józek