Re: Ile brac za serwis u klienta ?

Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 09:32:00 MET

"krupcjus" <krupcjus_at_kki.net.pl> napisał(a):

> Witam,
> Mam dylemat poniewaz od pewnego czasu zdarza mi sie coraz czesciej, iz
> wykonuje naprawy, instalacje sprzetu i softu u ludzi w domu i nie za bardzo
> wiem ile powinienem brac za taka usluge aby wycieczka taka byla oplacalna a
> jednoczesnie zeby z ta oplacalnoscia nie przegiac. Prosze o rade wszystkich,
> ktorzy zajmuja sie czyms podobnym. Z gory dziekuje.

Zależy co tam robisz ale stawka wynosi 25-50 zł/h za instalację Inetu
pod Win i ogólnie zabawę z Win, przy zabawie z unixem stawkę pomnóż
przez 2 lub 3 zależnie od tego jak jesteś dobry ;)

> Pawel Aleks

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...