Re: chce kupic sprzet

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 01:31:26 MET

On Thu, 24 Dec 1998 22:33:02 GMT, lukasz_at_grafinet.com.pl (Łukasz
Bajoński) wrote:

<ciach>
>?!
>Oczywiście że opłaca się kupić DVD, choćby dla samych filmów które na
>17" i dobrej wieży chodzą po prostu zajebiście !

A powiedz mi Lukaszu ile jest tych filmow w polskiej wersji? I ile
kosztuja? I ile jest wypozyczalni DVD? IMHO dopoki nie bedzie na
naszym rynku wiekszej oferty tanich plyt DVD/ wiekszej ilosci
wypozyczalini DVD to niewarta skorka wyprawki. Zwlaszcza ze DVD jako
CD ROM sprawdza sie srednio

>Karty dekodera nie potrzeba, na C333 wszystko chodzi idealnie płynnie
>na Soft DVD

To juz zalezy od karty graficznej, programu i plytki - nie zawsze jest
plynnie

>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl

Pozdrowienia

Vindex
Pozdrowienia

Vindex