Re: !!!!Jaka temperatura 200MMX!!!!!! PILNE !!!!!

Autor: Egon (egon1_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 14:27:00 MET

cześć
chodzi mi o temperatyre wyświetlaną w biosie(niewiem jaka to temperatura ale
dotyczy procka)
chłodze go standardowyn radiatorem z wentylatorem ale włancza się alarm w
płycie że procek sie przegrzewa. temperatura zadziałania alarmu jest podana
przez producenta i wynośi 50C
a procek pracuje mi w temp 53C i ciągle włancza się alarm:-(
wentylator jest ok bo jest nowy:-)

myśle że coś wymyślicie:-)
narazie
i wesołych świąt:-)))
  Egon
  egon1_at_polbox.com

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <75u5qh$gha$1_at_h1.uw.edu.pl>...