NOWA STRONA!!!

Autor: BartMan (BartMan_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 13:31:04 MET

Chce wszystkich poinformowac, ze powstala moja nowa strona. Znajdziecie w
niej ogloszenia kupna i sprzedazy, a takze kody do gier (uaktualniane co
jakis czas) wkrotce juz kupe dobrych linkow (m.in. do PAMELI!!! i innych
aktorów)Linki beda gotowe jeszcze do nowego roku

Juz nie dlugo beda tam dostepne rowniez pliki z muzyka midi (takze zmieniane
co jakis czas)

serdecznie zapraszam na moja prywatna strone
http://friko7.onet.pl/el/bcyganow

pozdrowionka

P.S. Wszelkie uwagi dotyczace strony prosze kierowac na adres
BartMan_at_pro.onet.pl

                            z gory dziekuje!