Re: mikrocode - co to znaczy ?

Autor: Piotr Kaminski (pkam_at_infocomp.torun.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 12:49:03 MET

Witam,

Jeżeli BIOS jest AWARD, to może się da coś zrobić.
Otóż pliki do upgrade BIOS, zwykle .bin o długości 128 lub 256 kB są
skompresowane, i w sobie zawierają wiele pożytecznych rzeczy :) (We flashu
jest całość - skompresowana). Potrzebujesz programu CBROM.EXE (oficjalnie
już nie do dostania od AWARDa, 25 kilo, mogę dać :) - on potrafi w pliku
.bin wymieniać komponenty. Można zmienić logo (EPA), można i pewnie CPU
MICROCODE. Choć tego drugiego nie robiłem, myślę, że duże ryzyko, możesz
uwalić BIOS, i wtedy bez programatora się nie obędzie.

Jeśli jesteś zainteresowany, to na priv.
Piotr
ps. przez pomyłkę poszło na priv :)