Re: c300a(4.5x83)vs(4.5x100) w win98

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 01:11:37 MET

>A czy ty kiedykolwiek widziałeś BOX'a ?

    Do mnie pijesz? Nie BOXa nie widzialem nigdy! Co to jest? Chodzi
o ten kartonik podobny do tego od mleka z kodami kreskowymi na boku
i dziwna srebrna naklejka na przedniej sciance? Czekaj, czekaj... Wlasnie
mi niewidoma babcia Zenobia odcyfrowala (cytuje): "Intel Celeron Processor",
"PROD. CODE: BX80523R266000SL2YN" (to pewnie termin przydatnosci
do spozycia...). Jezus Maria! Ludzie, czy ktos mi powie, co to jest BOX,
bo nie chcialbym nieuswiadomiony w nowy rok wejsc!

Pozdrówka,
   A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)