Re: Pamieci - jak rozpoznac

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 23:30:06 MET

Michał Zielinski wrote in message ...
>na kosciach
>
>TI -70
>TMS44460DJ
>HAI4094AD
>
>Domyslam sie , ze sa to FPM, 70 nsec , z kontrola parzystosci,
>ale byc moze sie myle, prosze mnie,oswiecic.Sek w tym , ze sa
>to Simm'y z Silicona , chcielibysmy roszerzyc mu pamiec i nie
>wiemy o jaka pytac. A moze ktos takie cos sprzedaje ?

Spróbuj na www producenta kosci. Texas Instrument?
Umiesz rozpoznac znak/logo producenta? Moze jest napis?
Na stronach producenci czesto maja kompletne dane katalogowe
wszystkich serii oferowanych przez siebie ukladów.

Z tego co wiem to chyba juz nikt nie sprzedaje ukladów
z kontrola parzystosci... Jesli cos znajdziesz, to bedzie
to bardzo rzadki okaz i na pewno w cenie "ponad-rynkowej" :-(

Pszemol