Re: pomocy Atrend 6220 i update biosu

Autor: Lukasz Janczi (cat_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 16:08:07 MET

Sprobuje pomoc, z tego co pamietam to uzywasz zlego programu do
upgredu biosu, przy atrendach jest troche zamieszania uzywa sie
roznych wersji w zaleznosci od plyty, na ich stronie jest opis ale
troche zakrecony ja uzywalem chyba? AWDFLASH53a.exe , niestety nie
pamietam dokladnie :(

Pozdrowienia
Lukasz Janczi
cat_at_friko2.onet.pl