Re: Napiecie na speakers

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 13:39:10 MET

Zależy, co tym miernikiem chcesz dokładnie mierzyć, bo stałego
napięcia raczej powinno nie być w ogóle (lub jakieś szczątkowe), a ze
zmiennym na wyjściu audio różnie bywa (zaki multimetr jest zazwyczaj
przystosowany do pomiaru 50Hz). Po za tym pasmo sygnału audio ma
20kHz.
Zapraszam na pl.misc.elektronika.

On Thu, 24 Dec 1998 09:26:42 GMT, Marcin'S <marcines_at_priv.onet.pl>
wrote:

>Witam
>Mam taka prsbe do tych co posiadaja miernik w domu. Jesli mozecie to
>zmierzcie napiecie na wyjsciu glosnikowym karty muzycznej puszczonej na
>makse i przyslijcie wyniki. Ja u siebie mam niewiele ponad 1 volt, a
>tymczasem w chipie napiecia na LINE OUT sa rzedu 2 -3 volty. Czy moj
>blad w zalozeniach czy walneli kolejna gafe.
>Marcin

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_friko.onet.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>
 ICQ#25107196

"Kiedy już wykorzystasz wszystkie możliwości i nie uda ci się,
 okaże się, że jest jedno rozwiązanie, proste i oczywiste,
 wyraźnie widoczne dla każdego innego."