Re: SKONCZCIE TEN STRAJK, SKURWYSYNY!

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 09:03:44 MET

>To przez was, pojebancy, TPSA podniosla cene i bedzie tak dalej
robic! Za paru
>niezadowolonych fiutow ze wsi beda teraz cierpiec wszyscy! Jak was
TPSA nie
>urzadza, to z niej nie korzystajcie, dupki!

Jak czytam takie rzeczy, jak to, to rozumiem dlaczego w niektorych
kregach teskni sie za powrotem do sytuacji, gdy dostep mialo sie tylko
z uczelni.

Opanuje sie, chlopcze. TPSA trabila o podwyzkach cale miesiace przed
rozpoczeciem strajku. Zacznij regularnie czytac gazety i od czasu do
czasu ogladac jakies wiadomosci w TV.

Co do tego, ze komitet strajkowy ze wsi sie wywodzi, to ja jestem z
Poznania, Kaska z Krakowa, a Jacek z Gliwic (wszystkie te miejscowosci
od dawna sa miastami). Nie wiem, jak oni, ale ja ze swojej strony mam
trzy pokolenia mieszczuchow za soba. To tak gwoli wyjasnienia, bo nie
mam nic przeciwko wiarze ze wsi, tym bardziej, ze czesc mojej rodzinki
ciagle na jakichs polach haruje i wiem, jak sytuacja tam wyglada.

Swoim wystapieniem mozesz tylko rozpoczac jakas wojenke, po ktorej
kilka osob przestanie sie do siebie odzywac ... i po co? Z powodu
twojej glupoty?

Co do twojej ostatniej uwagi, to chetnie bym z TPSA przestal korzystac
i moze nawet w zwiazku z najnowsza podwyzka przestane. Do dzisiaj
bowiem moglem skorzystac jedynie z oferty Netii, ktorej cennik byl
prawie identyczny z TPSA. Moze teraz warto sie przesiasc. Z drugiej
strony zaznaczam, iz wybor wylacznie pomiedzy TPSA, a NETIA wcale mnie
nie uszczesliwia.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://www.kki.net.pl/bjafman
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .