Re: "Mala klawiatura" do PC

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Thu 24 Dec 1998 - 08:56:46 MET

On Tue, 22 Dec 1998 21:38:26 GMT, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Widać jakaœ inna seria, bo ja mam dwie takie klawiatury od
>dłuższego czasu i wytrzymujš _bardzo_ intensywane używanie (praca
>po 10 godzin dziennie, a do tego jedna jest moja :) ). Ja swojš
>bardzo chwalę.

Cytuje napisy ze spodu klawiatury (jednej z felernych):

Siemens Nixdorf
Informationssysteme AG MADE IN GERMANY
KBPC B U.S.
S26381-K271-V310
5V DC 50mA
HOS 03 G4:J6
ID.-NR 0G7634KKOR

Podobne klawiatury (tzn. tez Siemens z okraglym Esc) sa w kasie
bagazowej PKP i tez sa obiektem krytyki. Ale moze to rzeczywiscie jest
inna seria niz twoja.

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.