Czy ktos wie ? - moze jestem glupi...

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 02:22:02 MET

Hello Tadeusz!

21 Dec 98 21:51, Tadeusz Drabarek -> do All:

 TD> Chcialbym wymienic procesor w swoim komputerze - kupilem go jakies 2
 TD> lata temu w optimusie (nie zaluje) - ale to byl Pentium133. Teraz
 TD> wlasciwie zadne nowe gierki nie bardzo chca chodzic. Bylem z pol roku
 TD> temu w opitmisue - i tam mi powiedzieli, ze WYMIENIĆ SIE NIE DA -
 TD> trzeba kupowac nowy komputer! WIEM ZE TO BZDURY. W Instrukcji do plyty
 TD> glownej (PCI PENTIUM TR4) napisane jest:" Intel P54C and P55C
 TD> (75MHz-200MHz)" Zatem mozna!
 TD> bylbym szczesliwy , gdyby dalo sie wlozyyc PENTIUM 200MMX.

Zwracam uwage, ze wiele plyt "P54C and P55C" ma mozliwoc _opcjonalna_ obslugi
procesorow dwunapieciowych. Na plytach tych jest gniazdo dla VRM ktory w
wypadku przesiadki na MMX trzeba _dokupic_, - a jest to trudno dostepny modul i
niewspolmiernie drogi w stosunku do korzysci P133 -> P200MMX zwlaszcza, ze
procka 200MMX tez nie dostaniesz za darmo.

 TD> O tych nowych PII to nawet nie mysle - nie bardzo mnie stac na
 TD> wymiane plyty.

Dlatego ostrzegam.
Na tej liscie pisali ryzykanci, ktorzy wsadzali MMX'a do plyt jednonapieciowych
i podobno to chodzilo (z mocniejszym wiatrakiem). Moze tedy droga do "taniego
upgrade'u" ? Osobiscie nie polecam.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.