Re: Organizacyjne: Podzielenie grupy - propozycja

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 22:52:42 MET

Dnia Wed, 23 Dec 1998 19:24:16 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>O! i właśnie to byłoby najlepszym rozwiązaniem. lepszego na horyzoncie
>nie widzę.
>jest jeden problem. mianowicie kto się zgodzi zostać moderatorem/ami?
>- to cholerny zapiernicz. :(

Jestem przeciwko moderowaniu. To z kolei musi skonczyc sie w ten
sposob, ze bedzie przychodzic 500 listow o ktorejs tam, a potem przez
tydzien nic, bo akurat tak wyszlo.

HINT: Jak wyglada to w przypadku prhn?

--
Jacek Fiok, Warszawa