Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 21:07:19 MET

On Wed, 23 Dec 1998 18:50:41 GMT, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander)
wrote:

>Gosciu robisz z siebie pośmiewisko (to do Wayne'a). To mają
>być Twoje argumenty ?

A w ogóle najpierw naucz pisać się po polsku a później zwracaj uwagę
innym. Jak Ty jesteś chamski to ja też będę. W jednym z poprzednich
postów napisałeś coś takiego jak "charują". Wszystko do sprawdzenia.
To już nie jest literówka tylko nieuctwo. Jeżeli tak samo tłumaczysz
swoje teksty to ja nie chcę być twoim klientem.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com