Obudowa od komputera Wyse

Autor: Voyager (klason_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 17:53:14 MET

Mam taką obudowę (konkretnie WYSE DECISION 386SX20) i mam za zadanie złożyć
w niej komputer. Są w niej 3 zatoki 5.25" i z nimi wiąże się problem. Coby
zamocować w nich flopa/CD/cokolwiek_innego potrzebne są takie sprytne szyny
przekręcane na flopa/CD po bokach a do obudowy dwiema śrubami od przodu.
I teraz pytanie: może ma ktoś taką obudowę zalegającą gdzieś niepotrzebnie i
mógłby wyciągnąć z niej takie szyny. Może też znalazłaby się taka specjalna
ramka do montażu HD w tejże obudowie ( jest montowany pionowo).
Proszę o kontakt na priv.
Pozdrawiam.

Krzysztof Lasoń
Biała Podlaska