Re: BX, LX, TX i jeszcze inne - czym to sie rozni?

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 14:39:28 MET

Cześć,

> Byloby to dosc rozsadne...Ale cos wymyslilem - czy ten MX nie ma czasem
> czegos wspolnego z procesorami no...jak to nazwac... w wersjach do
> notebookow?

Trafiony ... ale jeszcze pływa.

> Tzn. chipset do specjalnych plyt pod te proce? Bo cos mi
> gdzies sie telepie o jakiejs odmianie FX-a do komputerow przenosnych...

Jest IMHO nowszy. Zdajsie bierze Mobile MMX-y (znalazłem notebooka z nim). Od FX
różni się jeszcze zarządzaniem energią i MPIIX zamiast PIIX (znowu mobile?) o
braku BM wspominałem. FX ma BM więc dlatego myślałem, że jest starszy.

> Nawet by pasowalo oznaczenie - M jak Mobile... Strzal - pytanie, czy na
> aut, czy w okienko? :)

M jak Mobile ... to-jest-to.

Pozdrawiam.
Kris.