Re: Wirus w95.CIH-pytanie

Autor: J Czyrnek (jczyrnek_at_optimus.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 14:11:21 MET

Marcin Frankowski wrote:

> Ależ skąd, każde sprawdzanie na okoliczność wirusów powinno wyglądać tak:
> Cokolwiek zawierające pliki EXE, COM, BAT i DLL, czy to załadowane z internetu,
> czy na dyskietce (a i również na CDROMie, jak się nie ma 100% pewności co do
> pochodzenia - a nie chodzi tylko o produkty ze stadionu 10-lecia) powinno być
> sprawdzone programem antywirusowym PRZED instalacją lub uruchomieniem. Po
> zainstalowaniu też nie zaszkodzi sprawdzić. Dzięki temu eliminuje się możliwość
> dostania wirusa do bardzo małej szansy złapania czegoś, co jest bardzo nowe i
> [...]

a i owszem jak najbardziej tyle ze dalej wychodzi na moje chyba ze kolega potrafi
dokladnie sprawdzic pliki spakowane (przeroznymi archiwizerami). a wmomencie jak
kolega juz go rozpakowal (spakowany wirus) na hdd i z tego samego hdd kolega opala
jakis antyvir to juz kolega ma duze szanse ze ma syfa a antyvir go nie widzi bo sam
juz jest zadzumiony albo syf juz rezyduje i jest niewidoczny dla antyvira.

--
UIN 13492225