Re: Płyta główna: Soltek 67B ATX

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 13:29:19 MET

Neas! <bez.tego.neas_at_cavern.com.pl.wytnij.to> napisał(a) w artykule
<tw4g2.14108$O1.2147262_at_news.tpnet.pl>...
<ciach>
> NA razie będzie 66Mhz ;-)

A jak bedziesz chcial podkrecic procesor to je zmienisz? :)

<ciach>

> Teraz to ja mam Cirrus Logic 5446 1MB ;-) I jakoś się da pracować.

Cirrus Cirrusowi nie rowny :) A oczu masz tylko jedna pare ...

<ciach>
> no to nie wiem...

Ja tylko sugeruje Ci ze ilosc slotow DIMM nie powinna byc podstawa oceny
plyty. A i rozszerzajac pamiec nalezy sie zorientowac czy plycie przez
przypadek nie przeszkadza inna organizacja pamieci ew. inny producent kosci
- bo mozna sie baaardzo niemilo zdziwic ...

<ciach>
>Z Warszawy.

Szkoda. Gdybys byl z okolic Slaska to bym CI doradzil. Chociaz zawsze
zostaje Ci Przemek Mikosz - zakup tez z wysylka a calosc sprzetu mozesz
kupic u niego

<ciach>
> ...i niezbyt drogie: 6.4 za 750zl :)

To kolejna zaleta :)

> chyba nie jest az tak zły???

Chip? Jako gazeta nie - jest calkiem niezla. Jako zrodlo testow jest
poprostu beznadziejny

Pozdrowienia

Vindex