Re: Mentalność Kalego

Autor: *** ALX *** (alx_at_irc.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 13:00:43 MET

> Jak to nie? Jesli ktos pisze kod przez trzy lata w miedzyczasie
> pozyczajac na chleb i mleko dla dzieci to kazdy zlodziej uzywajacy software
> nie zaplaconego wyrzadza mu krzywde.
> Wszytsko jest piekne do czasu kiedy sam nie poswiecisz 4,000 godzin
> po to aby zobaczyc swoj program sprzedawany przez innych za grosze.
> Pomysl czlowieku, to nie boli.

 Zdaje sobie sprawe z tego, ze myslenie nie boli - wiem to z
doswiadczenia i nie musisz mnie pouczac.

 Hmmm... Tak sie sklada, ze sam czasem pisze programy i to nie w celach
komercyjnych - tak poprostu... A ludzie, ktorzy na tym zarabiaja i tak
dostaja swoje pensje za robote - raczej chodzi tu o zyski firm, a nie
pojedynczego programisty... Zobacz jakie zyski ma Microsoft -
programisci dostaja kase i jest oki. Szefowie sie raczej denerwuja na
piratow, bo nie moga sobie kupic najnowszego merca... I tu lezy pies
pogrzebany...