Re: Bios Shuttle HOT661

Autor: bastian (koszalkb_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 10:39:42 MET

Żużu napisał(a) w wiadomości: <75ou00$1eq$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Mam taką samą płytę i jestem z niej bardzo zadowolony. Uaktualniałem BIOS
>tym samym programem pod DOS'em 6.22 i nie było zadnych problemów.

Moj BIOS gubi sie i pokazuje, ze Previous CPU Settings Incorrect, Adjusting
CMOS CPU Speed to default.
I za cholere nie wiem czemu! Dodam tylko, ze w setupie mam wlaczone
programowe ustawianie czestotliwosci i mnoznika. Moze powinienem ozworkowac
plyte i ustawic te szybkosci na sztywno?