Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem pirata...

Autor: Wayne/Taboo (wayne_at_figaro.ae.katowice.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 05:53:08 MET

On Wed, 23 Dec 1998, Robert Golebiewski wrote:

> Wayne, juz ci tlumaczylem - to z Twoich zalosnych zali wyplywa posoka
> komunisty....

Rozmowa z toba jest bezcelowa, nie dosc ze nie masz zadnych argumentow, to
jeszcze manipulujesz i ewidentnie przekrecasz sens moich wypowiedzi, byc
moze z dobrej woli, po prostu nienadarzasz za tokiem rozumowania?

> zgodnie z Twoja zasada "ubermansch" nie powinny nas

Gratuluje znajomosci niemieckiego, dwa bledy w jednym slowie, chyba
ze to nie bylo po niemiecku? jesli na takim samym poziomie jest twoj
angielski to juz wiem skad ta zolc i zawisc. ROTFL

Wayne
GSXR1100 http://figaro.ae.katowice.pl/~wayne