Re: komercyjny dostep

Autor: Łukasz Bajoński (lukasz_at_grafinet.com.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 09:46:10 MET

"Artur Gatty" <gatty_at_kki.net.pl> napisał(a):

> Witam!
> Mam szczerze dosyc 0202122 i rozgladam sie za jakims platnym dostepem do
> PPP. Wiekszosc providerow bierze 50zl/miesiecznie(+VAT) plus oplata
> instalacyjna 100zl(+VAT). Moze zna ktos firme, ktora nie pobiera tej oplaty
> instalacyjnej, albo jest ona z dwa razy mniejsza? Moze nie oferowac kont
> e-mail i miejsca na
> strone, byle by bylo szybko i niedrogo.

Jeśli chodzi o samą Warszawę to polecam swoją firmę :)
Płacisz tylko 40 zł za miesiąc, bez opłaty instalacyjnej.
Za 50 zł/mies i 100 za instalację możesz mieć dostęp do numeru
ogólnopolskiego (z całej Polski dzwonisz na jeden numer i płacisz jak
za lokalne połączenia).
Szczegółowy cennik pozostałych usług znajdziesz na:
http://www.grafinet.com.pl

> Artur Gatty

Pozdrawiam świątecznie,

Łukasz

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
Grafinet s.c. http://www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na Twój sukces...