Re: Mentalność Kalego było:

Autor: Robert Golebiewski (robson_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 01:44:59 MET

> Az rece opadaja, co ty wiesz o pracy, ja ci moge cos powiedziec, zalozylem
> z kumplem firme komputerowa, wkladamy w to ciezka forse, w zeszlym
> tygodniu przepracowalem ponad 100h wstaje rano komputer, potem sniadanie,
> potem komputer, obiad, komputer, kolacja, komputer, ide spac i na drugi
> dzien to samo, nie ma zadnych wolnych niedziel, zadnych swiat. Pracowales
> tak kiedys??? Nie, siedzisz osiem godzin po czym wychodzisz i masz
> wszystko gdzies.

Wayne, zalozyles firme dla zysku a nie dla martyrologii. Nie odpowiada?
zamknij firme i siebie.
A jak chcesz sie licytowac "czynami pracy" to zapraszam Podejrzewam, ze
nie jestes nawet w polowie tak wydajny.
No i dziwi mnie Twoje zdziwienie, ze sie "zmeczyles".
Chialo sie to sie ma.
P.S. nie wroze ci przyszlosci w pracy na wlasny rachunek. Robie to od
ponad 10 lat i nie przyszlo mi do glowy aby komus truc dupe, ze nie mam
wolnego dnia. W koncu co zarobie to moje wiec o co chodzi? Chyba ze masz
tak "nos do interesow"....

Profesjonalne uslugi w zakresie tlumaczen (jez. angielski)
tel/fax: (22) 846 64 73 lub 0 501 105 098
e-mail: robson_at_waw.pdi.net http://www.waw.pdi.net/~robson