Re: Pomnik dla piratów i złodziei oprogramowania

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 23 Dec 1998 - 01:04:48 MET

Krzysztof Zietara wrote:

>Ciekawe, co twoim zdaniem wchodzi w cenę komputera: scalaki i trochę blachy?

Eeeatm - komputer cieżko piracić. Ale taki software - toż to złodziejstwo
- koszt wydrukowania okładki, dyskietki czy CD-ROM jeszcze niższy, a kosztuje
nie 10$, nie 55zł tylko np. kilka milionów $$ - aż dziwne że żaden wielbiciel
piractwa tego argumentu nie użył -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions just just mine
-crossout underlines in my address and take first 3 letter of my first name-