Re: 4 dysk w szufladzie

Autor: Darek Knopinski (knop_at_kki.net.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 21:05:24 MET

>Pytanie moze i lamerskie ale niech tam ....
>
>Kuzynek ma taka konfiguracje :
>
>2 kontroler IDE zajmuje CD i stary wolny dysk archiwalny
>na 1 kontr. jest szybki dysk i chcialby dolozyc drugi szybki dysk
>ale w szufladzie.
>O ile mnie pamiec nie myli 1 dysk powinien byc zworkowany na master a 2 na
>slave.
>No ale jesli wyjmie szuflade z dyskiem to ten pierwszy
>master nie znajdzie niestety slav'a i pewnie bedzie problem
>dobrze kumam ??

Obecnie, jezeli dysk nie znajdzie slave'a to przechodzi dalej i nic sie nie
dzieje. Ustawienie na master daje mozliwosc dyskowi sprawdzenia czy drugi na
kablu jest obecny i skonfigurowania, ale jezeli go nie ma to, jak juz
powiedzialem, nic sie nie dzieje. Sprawdzone i przetestowane.

Z powazaniem Darek.
Name: Darek Knopinski
E-mail: knop_at_kki.net.pl
ICQ UIN: 7949536