Re: ASUS P2B i Bus Mastering

Autor: Jakub Chmielewski (yacoob_at_magic.ic.com.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 20:48:26 MET

Jacek Chmura napisał(a) w wiadomości: <3680f2bf.5791943_at_news.tpnet.pl>...
>Czy ktoś spotkał się z następującym problemem:
>
>Konfiguracja - ASUS P2B, PII 350 MHz, 64 MB RAM, CD ASUS x34,
>IBM DTTA 350840 8.4 GB, Matrox G200, reszta nieistotna.
>
>BIOS revision 1005, W95 OSR2+USB, dysk i CDROM na oddzielnych
>kontrolerach IDE.
>
>Po instalacji sterowników Bus Master IDE z orginalnego CD system
>startuje z oporami.

Jesli to jest windows 95 osr2 lub nowszy to nie powinno sie instalowac tych
sterownikow. Zajrzyj na strone intela dot. czipsetu PIIX4 - tam jest chyba
rozwiazanie. U mnie po zainstalowaniu tych sterownikow komputer tez
swirowal. Trzeba je odinstalowac! Moze konieczne bedzie grzebanie w
rejestrze. Ale wiecej info na w/w stronie.

Pozdrawiam

Jakub Chmielewski