Re: Mentalność Kalego było: poczekajmyz pomnikiem p

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 18:54:33 MET

On Tue, 22 Dec 1998 10:38:01 GMT, "ChesterEM"
<chester_at_wkosmos.kki.net.pl> wrote:

>W jaki sposób chcesz udowodnic, ze tak nie jest ?
>Kontrola nie wykryla nieprawidlowosci w mojej firmie.

I o to tutaj chodzi. Nie każdy ma swoją firmę, nie każdy może
np. wpisywać paliwa zużytego na wycieczkę z rodzinką w niedziele
jako koszty uzyskania przychodu w tejże firmie (widzę to co niedzielę
na stacji z której usług korzystam gdy co drugi biznesmen bierze
fakturę na paliwo a samochód zawalony dzieciarnią a nie towarem),
nie każdy może oszukiwać państwo na podatkach i za zaoszczędzone
w ten sposób pieniądze kupić sobie legalne oprogramowanie.
Nie mówię, że akurat Ty oszukujesz ale takich ludzi jest u nas
mnóstwo.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com