Re: Co kupic ?

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 14:02:48 MET

Jarek Pszczel <pszczel_at_supermedia.pl> napisał(a) w artykule
<USzf2.8008$O1.1587580_at_news.tpnet.pl>...
> Witam grupowiczów,
Hejka
> Mysle, ze najodpowiedniej bedzie kupic na przelomie lutego i marca.
> Ale do rzeczy ..

Hmm Do przelomu luty/marzec zdarzy sie kilka rzeczy ktore moga calkowicie
zmienic Twoje zamiary ...

Linia Super 7 - AMD K6-3 450MHz (sharptooth)
Linia Slot 1 - Dixon czyli enhanced PII, nowe Celerony na socket 370 (ale
sa przejsciowki na slot 1)

Do tego dochodzi kwestia cen... Dodatkowo pod koniec lutego to mozesz juz
nie dostac Celerona 300A ... Intel moze skoncentorwac sie na produkcji
innych prockow.

> Co do płyty do jestem zdecydowany - musi byc BX (ale czy to tez do amd ?
)

Nie. Do AMD to plyty z innym chipsetem i gniazdem procesora. Jezeli jestes
zdecydowany na plyte to zostaje Ci z wyboru tylko Celeron 300A.

> P.S. aha jeszcze jedna pytanko - czy do celerona i pII pasuje ta sama
> plyta - chodzi o ewentualnosc wymiany w przyszlosci ?

Tak

Pozdrawiam

ZoNzi at friko3.onet.pl
http://www.benchmark.ceti.com.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"