Re: Czy ktos wie ? - może jestem glupi...

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 22 Dec 1998 - 13:21:01 MET

Dnia Mon, 21 Dec 1998 21:06:03 GMT, "Tadeusz Drabarek"
<tadrbk_at_priv.onet.pl> napisał:

>OK, Extra.
>
>Czyli teoretycznie mogę "włożyć " na moją kartę procesor 200MMX (bo
>akceptuje ona maksymalnie 200MHZ oraz dopuszcza dwunapięciowe P55C)?
>No jeśli tak, to ciekaw jestem czemu nie chcieli mi tego wymienić w serwisie
>optimusa
Tego to ja juz nie wiem!

I na marginesie, 233mmx tez bedzie Ci dzialac. To, co mowi instrukcja
na ten temat - nie jest wazne, kiedy ja pisali, to takich prockow nie
bylo. Dla 233 ustawia sie normalnie magistrale 66MHz i mnoznik x1.5, i
procesor zinterpretuje to jako x3.5.

>- ale kazali kupowac nowy komputer ???
Ojej, nie zawsze sprzedawcy powiedzą Ci wszystko, nie zawsze się
znają, nie zawsze im się chce, nie zawsze są uczciwi... (teraz bedzie
chwyt na niskim poziomie) to przecież Optimus... i moja rada: kup ten
nowy procesor (ip200/233mmx) u kogos, u kogo bedziesz mial mozliwosc
jego oddania przez kilka dni.

Bo to oglnie fajnie, ze Ci w instrukcji pisza, ze mozna, ze
dwunapieciowe procki dzialaja etc., ale jak plya ma xx lat to mimo
wszystko ja Ci na to gwarancji nie dam. Pozdrowienia.

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/