Czy istnieje taki program ??????????

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 21 Dec 1998 - 18:54:58 MET

Szanowni Koledzy. Czy istnieje taki program komunikacyjny który spełnia
JEDNOCZEŚNIE WSZYSTKIE poniższe warunki:
1. Pozwala na buszowanie po CAŁYM dysku twardym mojego komputera każdemu kto
połączy się z moim komputerem za pomocą linii telefonicznej. Chodzi o ta
abym mógł mój komputer zostawić w stanie czuwania i aby odpowiadał on na
połączenia telefoniczne w taki sposób aby ktoś mógł skopiować sobie dowolny
plik z dowolnego katalogu mojego komputera lub plik w moim komputerze
pozostawić.
2. Automatycznie odbiera i nadaje faxy
3. Pełni funkcję automatycznej sekretarki.

Znam wiele programów, które spełniają te funkcje ale żaden nie obsługuje w
pełni pierwszej umożliwiając dostęp tylko do JEDNEGO katalogu.
Gdyby ktoś znał taki program bardzo by mi pomógł. Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam
ASz